|
|
Engeland juli 1995 -2-
Hallo Marty
Als vervolg op de Engeland foto's van
vorige week, vandaag een nieuwe serie foto's gemaakt tijdens
mijn werkverblijf in Londen in juli 1995. Alle in 1995
gemaakte foto's waren toen nog analoog. Maar doen volgens
mij niks af aan de kwaliteit.
Dank voor het plaatsten en vriendelijke groeten
Ton |